راهنمای بیزنس آنلاین

اینستاگرام مارکتینگ و افزایش فروش آنلاین و تبلیغ نویسی وب

راهنمای بیزنس آنلاین

اینستاگرام مارکتینگ و افزایش فروش آنلاین و تبلیغ نویسی وب

دورۀ آموزش جامع سئو

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۳۹ ب.ظ

هدف از سئو کردن سایت رسیدن به درآمدهای فوق العاده بالا، بدون هزینه های بالای بازاریابی است. نیاز به گفتن نیست که رسیدن به درآمد عالی مهمترین هدف هر کسب و کار اینترنتی هست. چراکه هر کسب و کاری اگر نتواند به درآمد برسد دیر یا زود مجبور است صحنه را ترک کند.

هدف از تدوین دورۀ آموزش سئو حرفه ای ، رساندن سایت شما به صفحۀ اول و نتایج نخست serp گوگل هست. اما با اینکه سئو می تواند درآمد هر وبسایتی را کاملاً متحول کند، چرا اکثر سایت ها از آن بهره ای نبرده اند؟ پاسخ واضح است: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیاز به تخصص بالایی دارد.

از طرفی روز به روز رقابت در عرصۀ سئو برای سایت های ایرانی سنگین تر می شود. شاید چند سال قبل نیاز به چنین سطحی از تخصص برای سئو کردن سایت نبود و رقابتی هم بر سر بالا آمدن در نتایج گوگل به این صورتِ فعلی، هنوز شکل نگرفته بود.

حقیقتِ تلخ این هست که  تا مادامی که سایتِ شما در نخستین نتایجِ جستجوی گوگل دیده نشود هرچه زحمت برای سایت خود کشیده باشی کاملاً بیهوده و بی نتیجه است و حتی اگر بهترین باشی کسی نمی تواند سایتِ شما را در گستره ی اینترنت پیدا کند.

از طرفی اگر بتوانی خود را به نتایج اول در گوگل برسانی دیگر مشکل مشتری و درآمد نخواهی داشت و می توانی کسب و کار آنلاین خود را به رونق برسانی و از انجام کاری که عاشقش هستی لذت ببری. گوگل خودش برایت هزاران مشتری میاورد. آنقدر که حتی تصورش رو هم نمیتوانی بکنی!

 

  آیا دوست داری گوگل را استخدام کنی تا مثل یک کارمند شبانه روزی در خدمت شما باشد و برایت پولسازی کند؟! اما آیا می دانی چگونه میتوان این چنین هیولایی را شبانه روز به خدمت گرفت؟

آیا می دانی بطور متوسط بیش از ۶۰% کلیک ها در نتایج گوگل فقط مربوط به اولین نتیجه هست و کمتر از ۴۰% کلیک ها بر روی کل نتایج باقیمانده؟

حتماً این گفتۀ وبمستران پولساز را شنیده ای که: بهترین جا برای مخفی کردن یک سایت صفحۀ دوم گوگل هست! چون بیش از ۹۸درصد کاربران هرگز به صفحۀ دوم نتایج جستجو نمی روند چرا که در همان صفحۀ اول، آنچه دنبالش هستند را پیدا میکنند.

 اگر میخواهی در هر کلمه کلیدی مربوط به کسب و کارت در نتایج اول گوگل باشید و روزانه چندین هزار بازدیدکنندۀ هدفمند بتوانند سایت شما را پیدا کنند بهترین گزینه: seo است.  

 اگر میخواهی از زیر بار هزینه های سنگینِ کمپین های تبلیغاتی خلاص شوی و مشتریان هدفمند را به سایت خود جذب کنی تنها راه شما سئو هست.  

 تا مادامی که سایت شما در نخستین نتایجِ جستجوی گوگل دیده نشود هرچه زحمت برای سایت خود کشیده باشید کاملاً بی نتیجه است.

سئو کم هزینه ترین و پربازده ترین روش افزایش ورودی هدفمند سایت هاست. از طرف دیگر سئو همواره یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا در حوزۀ دیجیتال مارکتینگ هست. اگر در این صفحه حضور دارید به این معناست که احتمالاً می خواهید تصمیم مهمی بگیرید:

✔️  می خواهید از طریق اینترنت، کسب و کار آنلاین خود را توسعه دهید و به ثروت برسید.

✔️  می دانید که سئو یکی از پردرآمدترین مشاغلِ جهان است.

✔️  با تبدیل شدن به کارشناس سئو، به هرجایی از دنیا که بروید دیگران نیازمند تخصص شما خواهند بود.

مسلماً وب سایتی درآمد دارد و با ارزش هست که بازدید داشته باشد. نخستین مسئله ای که پس از راه اندازی وب سایت پیش روی شما وبمستر گرامی قراردارد این است که:  «چگونه می‌توانم ورودی سایت خود را افزایش دهم تا به درآمد برسم؟». برای باخبر شدن از اوضاع و تعدا بک لینک های رقبا میتوانید از سایت moz استفاده نمایید.

 

برای حل این مسئله دو راه وجود دارد:

       ۱. تبلیغات

       ۲. سئو

روش اول (تبلیغات) بطور دائم و پیوسته به صرف هزینه نیاز دارد و قطعا برای خیلی از وبمستران راه حل مناسبی نیست. اما سئو، راه اصولی و درستی هست که ترافیک واقعی و هدفمند برای سایت شما می آورد (بدون هزینه های سنگین تبلیغات).

باید به این حقیقت اعتراف کرد که از نظر اکثر کاربران ، سایت هایی که در صفحۀ اول و بخصوص لینک های اول گوگل ظاهر میشوند بسیار معتبرتر از سایر سایت ها هستند. همین امر باعث میشود که راحت تر از آنها خرید کنند.

از طرف دیگر بازدهی سئو خیلی بیشتر از راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و خرید تبلیغ از سایر سایت های پرترافیک هست. چراکه اگر سایت شما سئو شده باشد، کسانی که در گوگل به دنبال اطلاعات موردِ نیازشان می‌گردند به سایت شما هدایت خواهند شد.

همچنین به دلیل اینکه این کاربران در گوگل دقیقا به دنبال محصول یا خدماتی هستند که شما سایت خود را برای آن بهینه سازی کرده‌اید در این روش شما کاربران هدفمند را به سایت خود جذب میکنید. به همین دلیل دوره جامع آموزش سئو می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد و درآمد سایت شما را به بالاترین حّدِ ممکن برساند.

در این آموزش خواهید آموخت که چگونه مشتری هدف خود را تحلیل کرده و با استفاده از آمار جستجوی کلمات کلیدی و تحلیل سایت‌های رقیب، مناسب ترین کلمات کلیدی را برای سئو کردنِ سایت خود پیدا کنید.

در این دورۀ آموزشی گام به گام شما بسوی سئو کردن اصولی سایت خود هدایت میشوید تا از طریق عبارات مربوط به حوزه کاری خود به صفحه اول گوگل برسید.

همراه شما هستیم با ۴ ماه پشتیبانی تا رسیدن به نتیجه. به شما توضیح میدهم که چگونه میتوانید در گوگل از رقبای خود بالاتر بیایید و مشتریان بیشتری را نصیب خود کنید و کسب و کار خود را رشد و رونق دهید.

اگر نمیخواهید یا نمیتوانید هزینه های سنگین تبلیغاتی را پرداخت کنید تا ترافیک جذب کنید فقط از طریق سئو میتوانید سایت موفق و پردرآمدی داشته باشید!

منبع: سایت چهارراه آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی